Felanmälan

Öppettider:

Måndag till onsdag klockan 08.00 till 16.00,
torsdag till fredag klockan 08.00 till 14.00
Akuta fel kan du även anmäla efter felanmälans öppettider.
Akuta fel är till exempel: Strömlöst,
vattenläcka, översvämning eller hisstopp.

Telefonnummer felanmälan:
08-508 360 01

Skicka e-post till:
felanmalan@micasa.se

Tips till dig som gör en felanmälan på webben

Du måste fylla i
fält som är markerade med ordet Obligatorisk.
Annars kan vi inte ta hand om anmälan
och rätta till felet.

Om du inte har fyllt i all information som vi behöver
tar det längre tid att rätta till felet
eftersom vi behöver använda tid till
att leta reda på uppgifter.

Felanmälan:
Hyresgäster

Antal felaktiga fält . Det som blev felaktigt är markerat nedan

* = Obligatorisk uppgift

*

*

*

*

*


*


Tack! Vi har nu tagit emot din felanmälan.

Ett fel har uppstått och felanmälan kunde inte skickas. Kontakta oss på 08-508 360 01 för att göra en muntlig felanmälan eller försök igen lite senare.

Ovanstående stoppar spam och måste kryssas i.

Felanmälan:
Verksamheter

Antal felaktiga fält . Det som blev felaktigt är markerat nedan

* = Obligatorisk uppgift

*

*




*

*

*

*
*



Tack! Vi har nu tagit emot din felanmälan.

Ett fel har uppstått och felanmälan kunde inte skickas. Kontakta oss på 08-508 360 01 för att göra en muntlig felanmälan eller försök igen lite senare.

Ovanstående stoppar spam och måste kryssas i.
Dela på: