Leverantörsportalen

Välkommen till webbportalen för entreprenörer/leverantörer. Från 12 december hämtar och klarmarkerar ni era beställningar för arbets- och underhållsorder i portalen.

 

Leverantörsportalen är ett gemensamt verktyg för en smidig hantering där vi tillsammans hanterar beställningar. Ni har möjlighet att:

  • se samtliga beställningar från oss samlat på ett ställe.
  • ställa frågor direkt till beställaren via ordern och slipper ringa.
  • göra statusuppdateringar, det vill säga kommentera vad som händer i en beställning.

Du når inloggningssidan till Leverantörsportalen via länken i högermarginalen.

Kontrollera och uppdatera dina kontaktuppgifter när du loggat in.

Faktureringsuppgifter

Ingen förändring i faktureringsrutinerna utan det sker fortfarande enligt avtal. Ange alltid arbetsordernummer på fakturan i formatet ”AO129”. Endast ett arbetsordernummer per faktura. Till fakturan ska bifogas verifikat i form av styrkta tidssedlar, fakturor från UE och materialleverantörer samt övriga verifikat relaterade till fakturan.

Vill du veta mer eller har frågor?

Frågor som gäller specifika beställningar hanteras direkt i Leverantörsportalen.

Har du andra frågor, kontakta oss gärna via fastighetsforvaltning@micasa.se
Skriv "Leverantörsportalen" i ämnesraden.

Du kan lära dig mer om systemet genom e-guiden och lathunden för Leverantörsportalen - länkar finns i högermarginalen.

Dela på: