Felanmälan

Har du problem med något i din lägenhet? Gör en felanmälan här i formuläret nedan.
Viktig rutin vid felanmälan
För att underlätta både återkoppling och administrativt arbete är det viktigt att vår kundtjänst får följande uppgifter vid felanmälan:
• En detaljerad beskrivning av felet
• Namn på verksamheten
• Gatuadress, våningsplan och vilket utrymme det gäller
• För- och efternamn på anmälaren
• E-postadress
• Telefonnummer
• Referens för eventuell vidarefakturering är detsamma som kostnadsställe
När kommer åtgärd ske
Felanmälningar prioriteras olika beroende på vad det är för fel. Ärenden som kan orsaka skada för person eller fastighet prioriteras alltid högst. Vid övriga ärenden kommer en tekniker ut inom sex arbetsdagar för att antingen åtgärda på plats, beställa reservdelar eller tillkalla expertis. Vi arbetar alltid för att kunna hjälpa dig så snart som möjligt.