Kontakt
Reception och besöksadress
Nordkapsgatan 3, Kista
Öppettider
- måndag–onsdag, klockan 08.00–16.00
- torsdag–fredag, klockan 08.00–14.00
Lunchstängt alla dagar klockan 11.00–12.00
Hitta hit
Karta
Res med SL
Resebeskrivning T-bana
Felanmälan och kundtjänst via telefon och mejl
Välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefon 08-508 360 01 eller via felanmalan@micasa.se
Måndag–fredag klockan 08.00–14.00
När något i lägenheten eller fastigheten är ur funktion, gör en felanmälan till vår kundtjänst.
Akuta fel
Akuta fel som strömlöst, vattenläcka, översvämning eller hisstopp kan anmälas efter kundtjänst öppettider via formuläret som du hittar till höger på sidan, eller via telefon på 08-508 360 01.
Nummer till växel: 08-508 360 00
Postadress
Micasa Fastigheter i Stockholm AB
Box 1298
164 29 Kista
Fakturaadress
Micasa Fastigheter i Stockholm AB
STH362
Box 90111
120 21 Stockholm
Observera att vi i första hand tar emot e-faktura, kontakta gärna faktura@micasa.se vid frågor.
E-post
Allmänt: info@micasa.se
Kundtjänst/felanmälan: felanmalan@micasa.se
Tillval: felanmalan@micasa.se
Hyra: hyra@micasa.se