Kontakt

Reception och besöksadress

Nordkapsgatan 3, i Kista

Öppettider:

  • måndag – onsdag, klockan 08.00 –16.00
  • torsdag – fredag, klockan 08.00 – 14.00 

Lunchstängt alla dagar mellan klockan 11.00-12.00

Hitta hit

Karta
Res med SL
Resebeskrivning T-bana

Felanmälan och kundtjänst via telefon och mejl 

Välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefon: 08-508 360 01 eller via e-post: felanmalan@micasa.se

Måndag–onsdag klockan 08.00–16.00
torsdag–fredag klockan 08.00–14.00
Lunchstängt alla dagar mellan klockan 11.00-12.00

När något i lägenheten eller fastigheten är ur funktion, ska du göra en felanmälan till vår kundtjänst. Akuta fel kan anmälas efter kundtjänst öppettider via formuläret som hittar till höger på sidan, eller via telefon på 08-508 360 01.
Akuta fel är till exempel: Strömlöst, vattenläcka, översvämning eller hisstopp.

Växel: 08-508 360 00

Postadress:
Micasa Fastigheter i Stockholm AB
Box 1298
164 29 Kista

Fakturaadress:
Micasa Fastigheter i Stockholm AB
STH362
Box 90111
120 21 Stockholm

Observera att vi i första hand tar emot e-faktura, kontakta gärna faktura@micasa.se vid frågor.

E-post:
Allmänt: info@micasa.se
Kundtjänst/felanmälan: felanmalan@micasa.se
Tillval: felanmalan@micasa.se
Hyra: hyra@micasa.se

Dela på: