Kontakt

Reception och besöksadress

Nordkapsgatan 3, Kista

Öppettider

  • måndag–onsdag, klockan 08.00–16.00
  • torsdag–fredag, klockan 08.00–14.00 

Lunchstängt alla dagar klockan 11.00–12.00

Hitta hit

Karta
Res med SL
Resebeskrivning T-bana

Felanmälan och kundtjänst via telefon och mejl 

Välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefon 08-508 360 01 eller via felanmalan@micasa.se

Måndag–fredag klockan 08.00–14.00

När något i lägenheten eller fastigheten är ur funktion, gör en felanmälan till vår kundtjänst.

Akuta fel

Akuta fel som strömlöst, vattenläcka, översvämning eller hisstopp kan anmälas efter kundtjänst öppettider via formuläret som du hittar till höger på sidan, eller via telefon på 08-508 360 01.

Nummer till växel: 08-508 360 00

Postadress

Micasa Fastigheter i Stockholm AB
Box 1298
164 29 Kista

Fakturaadress

Micasa Fastigheter i Stockholm AB
STH362
Box 90111
120 21 Stockholm

Observera att vi i första hand tar emot e-faktura, kontakta gärna faktura@micasa.se vid frågor.

E-post

Allmänt: info@micasa.se
Kundtjänst/felanmälan: felanmalan@micasa.se
Tillval: felanmalan@micasa.se
Hyra: hyra@micasa.se

Dela på: